torsdag 19 juli 2012

Ännu ett kort!

Här kommer ett till kort från mig, lite tjejigt och somrigt på en gång med härliga limegröna och orange färger. Jag hade nån snutt kvar av ett papper med skor och väskor, så jag klippte ut några skor och väskor och satte dem på likadana på pappret, så att man får en 3D-effekt. Sen gjorde jag en blomma av orange vellum som jag satt dubbelhäftande tejp på och sedan doppade jag den i glittrigt sammetspulver. Likadant med de gröna bladen. De blir väldigt skira och fina på det sättet. Jag hade också en blomma i gulmetall som jag satte ovanpå och sen en fin blingbrad i mitten. Jag gjorde en volang runt själva motivet av den superbra dubbelhäftande tejpen (den röda) och satte orange band runt. De nedre hörnen fick en stämpelbild med orange stämpeldyna.


Det var allt för idag, men det kommer några fler alster från mig under sommaren. Glöm inte att gå in på Marmils Webshop och kolla. Där finns massor med härliga saker till bra priser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar