tisdag 22 januari 2013

Ännu ett blått kort!

Nu har jag gjort ännu ett blått födelsedagskort. Jag tycker de passar så bra nu under vintern. Här har jag använt ett fint papper med glitter i. Jag stansade ut en label av jättefin Dufex-kartong med hjärtan på och satte en blomma på. På blomman satte jag  några fina flingor, en av utstansat mossgummi och en i filt. Jag har  kantat med fina silverfärgade peeloffs och satt på utstansade bokstäver av cardstock.





Materialet finns förstås att köpa hos Marmils Webshop. Gå gärna in där och kolla allt fint.

2 kommentarer:

  1. Vilket fint kort..... kan hålla med dig om att det fick vinterkänsla........ även om blått alltid är rätt :-) Men detta kändes vintrigt...
    /Åsah

    SvaraRadera
  2. Håller med Åsah! Riktigt passande i kylan o kul idé med "blomman" gjord av så mycket olika material o form - tack Pippin!!!!

    SvaraRadera