måndag 4 mars 2013

Vi tjuvstartar våren med lite blommor!! Lite uppdaterat erbjudande!

Så här mycket blommor får du i originalblandningen!!Det är ca 100 gram original o 50 på vita o löv. För att värma upp alla frusna själar lite har jag följande erbjudande i shopen tom den 20 mars så att du hinner få din beställning till påsk. Alla befintliga erbjudanden fortsätter att gälla men jag tänkte satsa lite extra på blommorna som känns aktuella vid den här tiden o därför är det halva priset på de "nya" blandningarna! Jag har lagt ihop de olika blandningarna till 3 blandningar för att det ska bli lättare för er. Originalblandningen är kvar o i den kan man hitta prov på de flesta blommor jag har i lager. Sedan finns det en bladning med enbart vita blommor samt en med bara löv. Givetvis får du blanda alla när du köper av originalblandningen - skriv det o ev önskemål på din bekräftelse. Som ni vet är det inte möjligt att ha blommorna som separata artiklar pga utrymmesbrist men min tanke är att om du hittar någon speciell blomsort du vill ha mer av så är det bara att höra av sig! Måste dock reservera mig för ev slutförsäljning där. Även i år har vi en hemlig låda med vårtema full med glada saker - som alltid får du mycket för pengarna o 30% gäller givetvis här också. Denna låda ska inte förväxlas med kitet med DV varor från deras fina vårserie men ta gärna en titt på den o de andra kiten vi erbjuder!! Jag skickar gärna fler bilder vid intresse. Hälsningar till er från mig! Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar