söndag 7 april 2013

Några grattiskort!

Jag har gjort några nya grattiskort. Sånt går ju alltid åt.

I mitt DT-paket fanns ett bedårande gulligt papper med Nalle Puh på. Passar perfekt till barnkort. Jag gjorde ett stafflikort och dekorerade endast sparsamt eftersom jag inte ville dölja det söta pappret. Jag gillar verkligen de fina färgerna på pappret med fin blålila, rött och rosa. Bakgrundsfärgen är en fin mild gul.


Jag gjorde även ett grattiskort till en mer vuxen person, som fyller 30. Jag hade ju fina Dufextoppers i 3D  i mitt DT-paket, så jag knåpade ihop ett som passade bra ihop med de våriga pappren jag hade. Jag dekorerade med fina glittriga chipboarddekorationer. Jag är lite dålig att använda dessa på kort, fast det passar väldigt bra. Satte också några glittriga blingstenar i ett hörn.


Det var allt för denna gång, men jag är snart tillbaka igen med nya alster. Materialet är förstås från Marmils Webshop

1 kommentar:

  1. Jättefina kort - som alltid :-)!! O visst är Nalle Puh papperet sött - önskar jag hade massor av "bebisvänner" att skicka det till men barnen i vänkretsen är lite för stora nu... nu snöar det hos oss... ha en jättefin helg /kram

    SvaraRadera