tisdag 21 maj 2013

Blandat.....




Så här såg vårt lilla äpple ut - det växte långsamt o sedan blev det mer o mer rött så det hela tog flera månader men var så spännande! Nu har det ramlat av - började bli dåligt också men jag torkade det som var o har det liggande. Nu är vi spända på hur den blomman jag fotade kommer att utvecklas - det ser ut som att det faktiskt kan vara ett nytt äpple på gång - vi får se - men är det så tycker jag det är helt otroligt - vi är inte sådär våldsamt duktiga på det här med övervintring, ta skott eller odla från frö - brukar bli rena katastrofen.


Annars kan jag berätta att jag satt ihop ytterligare ett kit till shopen som säljs tom midsommar o där temat är blågult nu när det är så många helger o andra saker då man tar fram flaggan så känns det lite aktuellt. Alla bilder fick tyvärr inte plats så jag lägger några här. Tycker att det ibland är lite svårt med den blåa färgen - verkar finnas två olika nyanser - därför har jag tagit med båda så får man välja eller ha det som inte passar till något annat.






Marmils Webshop


Välkommen med din order!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar