tisdag 23 juli 2013

Sugen på lite hjärngympa i sommarvärmen? Var då med i vår tävling!


Så här mitt i denna härliga efterlängtade sommar tänkte jag bjuda på en liten tävling. Allt om hur det hela går till o vad du kan vinna står att läsa på hemsidan www.marmils.se. Du kan svara hur många gånger du vill tom kl 00.00 den 4/8 (dvs natten till måndagen). Svaren skickar ni till lergumman@hotmail.com.

Här kommer frågorna:

1. Vilket år startade MarMilS? A) 2006 B) 1997 C) 2000 2. Vilken månad kom bloggen igång? A) Januari B) April C) September 3. Vilket av märkena i mitt sortiment är mest känd för annat än scrapbookingprodukter? A) Prima B) ZVA C) LA 4. Vilket vilt djur finns inte som brad i MarMilS webshop? A) Räv B) Älg C) Björn 5. Vilket alias använder jag här i bloggen o scrapforum? A) Lergumman B) Pappersdamen C) Pappersladyn


Svaren finns på hemsidan, i shopen o här på bloggen. Hoppas ni tycker det är en kul liten tävling o vill vara med - jag lovar att priserna är värda ditt deltagande. Som ni redan vet brinner jag för kit o det är också kit som du kan vinna - samtliga fullmatade med gott o blandat ur sortimentet. 6 priser söker 6 vinnare - läs mer på hemsidan!



Lägger till några somriga stickers som inspiration :-) - lycka till!!! / Martina

Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar