tisdag 10 september 2013

"Bra att ha klart" tips inför hösten

Kan nog hända att jag haft den här med en gång redan men jag tycker den funkar i repris. En enkel sak som förgyller gåbortsvinet o som kan återanvändas.


Här har jag klätt en vinhållare av kartong med ett papper ur DV:s bröllopsserie. Det blir en liten glipa - papperet är ca 1-2 cm för kort - så där har jag satt ett bredare band samt ett smalt ovanpå det. Locket har jag klätt med naturpapper i rosa toner samt satt rosor runtom o även ovanpå banden på sidan. Locket är prytt med en fjäril från Prima o jag har satt en tag med rosett på snöret. Då kan man skriva något trevligt eller så kan man självklart utesluta den beroende på tillfälle o mottagare. Fixade till rosorna med lite chalk o glitter. Till sist satte jag på ett "grattis" (lila glitteralfabet från DV) på motsatt sida från bandet. Glöm inte att ta loss bandet o att sätta tillbaka det samt tänk på så att hålen hamnar rätt. Har kvar några hållare, finns i shopen under "övrigt".

Ha det gott alla som besöker bloggen!!!

Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar