söndag 24 november 2013

Förlåt alla kunder som väntar på paket!!!

Jag vill ber er om ursäkt alla på en gång för att ni får vänta!!! Jag har helt enkelt varit så slut att jag inte förmått åka iväg den lilla biten till Shell o lämna in era paket. Sorgligt men sant - jag vill genom att skriva här (o hoppas ni läser det....) visa att ni inte är ensamma om att vänta utan flera är drabbade o det känns rent för d-t - jag kan bara be om ursäkt o hoppas att ni förlåter mig! Som exempel på den totala förvirring som råder här kan jag berätta vad som hände idag. vi har mer eller mindre varit sängliggande/sovande i flera dagar så när jag vaknade kl 4 visste jag inte vad det var för dag än mindre något annat. Inte heller förmådde jag sätta mig i den iskalla bilen för att åka o handla. Väckte mamma o sa det till henne o båda var vi helt chockade att vi sovit bort hela helgen. Tiden tickade på o så märkte jag lite vagt att det - konstigt nog - började bli ljusare ute... trängde bort det o fortsatte med mitt men sen var det bara att inte att det faktiskt blev ljusare ute. Frågade mamma o hon hade också märkt detta märklige fenomen. Till sist var vi tvungna att inse att vi faktiskt inte hade sovit bort söndagen - jag hade vaknat kl 4 på morgonen o utgått ifrån att det var kväll eftersom jag är en kvälls o nattmänniska. Det var ju goda nyheter förstås - plötsligt fick vi en dag tillgodo... men ja, vi funkar inte som vi brukar än - om det kan vi nog vara överens. Så än en gång - förlåt o jag kommer att skicka alla paket imorgon om inget mer konstigt händer.... sen kommer ni alla att få mail med bekräftelse att paketen gått iväg.


Nu är vi inne i den sista veckan i november o nästa söndag är det Första Advent.... Jag är som vanligt sent ute med mina julkort så det är vad jag ska pyssla med varje vaken ledig stund.

Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar