lördag 25 januari 2014

Ett kort!

Idag har jag ett kort som jag gjort av olika papper och dekorationer från MarMils. Ett kort med ganska kalla färger för att passa vintervädret. Det mönstrade vackra pappret är från Laura Ashleys serie Love Song. Sen har jag använt en tag som jag dekorerat med peel offs och en glittrig fågel. Jag har även använt peel offs på kortets kanter. Lite glittriga bokstäver som en hälsning och lite bling förstås.

Jag vill också önska Martina god bättring.



Materialet finns att köpa hos Marmils Webshop

1 kommentar:

  1. Fint som alltid Pippin! Gillar särskilt fastsättningen av tagen med multirosett o blomma med godisbrad i!

    Det går sakta framåt... trögt o orken varar inte... huvudet är fortfarande överfullt men en liten förbättring tror jag har skett så jag hoppas att jag snart kan vara igång igen. Ha en bra söndag!

    SvaraRadera