onsdag 21 maj 2014

Användbara småkort!

Ofta får man en massa småbitar av cardstock och mönstrat papper över när man gör större alster. Här visar jag vad man kan använda dessa till. De här småkorten är användbara både till Mors dag som är på söndag, både som litet kort till en present eller till en blomma. Jag har använt små cardstockbitar och vikt dem dubbelt. Sen har jag dekorerat med fina rub-ons och doodlat en kant med tuschpenna.
Jag har även tänkt på alla bröllop som brukar förekomma denna tiden på året och gjort några småkort till sådana.
Där har jag också använt småbitar av cardstock och småbitar av mönstrat fint papper. Sen finns det hos MarMils fina peel-offs med olika tema, dessa med bröllopsmotiv samt andra gratulationer.



Hoppas du blir inspirerad att göra småkort själv.
Materialet finns förstås hos Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar