torsdag 16 oktober 2014

Åter öppet!

Nu känner jag mig någorlunda redo för ett försök att öppna shopen igen :)! Se mer info i shopen, hemsidan ligger lite efter men kommer att uppdateras så snart jag hinner. I första hand har jag koncentrerat mig på månadens erbjudanden som i oktober består att olika temakit för både barn o vuxna. Med hjälp av dessa kan du prova på att göra kort som du sedan kan använda. Priset är redan pressat så ingen ytterligare rabatt tillkommer men du får garanterat mycket för pengarna! Perfekt sätt att prova på olika produkter samt ha möjlighet att välja det alternativ som passar dig bäst. Bla finns givetvis Halloween, höst o natur, djur, sport, tjejigt i mindre skala är vårt vanliga kit, rymd o robotar.... Höstlovet närmar sig o nu finns åter möjligheten att boka in sig o prova på här i den fysiska butiken. Näthandeln påverkas självfallet inte av detta.

Vi har också lite rosa tema med extra kärleksmums då vi ligger efter i tabellen varför vi kommer att dra ut lite på detta erbjudande. Det kommer att komma in lite nya varor o eftersom jag känner att det har gått väldigt upp o ner med allt det här året har jag nu bestämt mig för att avvakta med stängningen av MarMilS. Således kommer det att fortsätta vara öppet även under det nya året - hur det går går inte att förutsäga men jag hoppas det blir ett år till!

Eftersom det är svårt att se alla små saker på bilderna som är med i de olika kiten kommer här en liten filmsnutt där jag visar Halloweenprodukterna lite närmare. Hoppas du känner att den är till hjälp o nytta. Välkommen in!


Ledsen - verkar inte som att jag får in hela filmen hur jag än försöker... så jag lägger in ett par bilder ändå :).


Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar