fredag 7 november 2014

Du är väl med o tävlar på vår nya Facebooksida?

Ifall någon missat att jag äntligen fått till en liten FB sida vill jag passa på att puffa för den lilla tävling som är på gång där nu. Man behöver ju alltid lite hjälp på traven o då vill jag också tacka på något sätt - alltså går man in på https://www.facebook.com/marmilshobby - gillar sidan o delar det inlägg som börjar med "Tävlingsdags" så är man med o tävlar om 5 st julkit. Mer info om dem finns att se o läsa på FB. Tiden går ut vid midnatt den 9/12 så ni hinner!! Välkommen o lycka till!

Så kommer vi till årets sista erbjudande!! Inte klokt så fort det har gått... så fort att jag nu skjuter på nedläggningen o fortsätter driva MarMilS även 2015. Det finns alltså gott om tid att fynda, vara med o tävla i kommande tävlingar mm. Jag kommer att ha månadserbjudanden även fortsättningsvis o är öppen för era önskemål, tips eller annat ni vill dela med er av. Feedback är viktigt, både positiv o negativ! Här finns fortfarande gott om saker o nu har jag faktiskt beställt lite nytt hos mina favoritdistributörer - ska bli så kul! Jag sliter fortfarande med shopen o att få in så mycket som möjligt men jag har ju som ni nog vet varit väldigt illa däran hela året o är fortfarande i full återhämtningsfas så orken tar snabbt slut o jag är nu en orkoptimist av sällan skådat slag. Men till slut får jag till det, bara alla är med på att det kan dröja o att man kan ångra sin order om man har bråttom - dock inte mitt i väntetiden sedan... Men nu åter till erbjudandet: Nu är det jul för hela slanten året ut! Börjar gälla den 10/11!

Julshopen är uppdaterad o där är det nu 55%
Juldufex 40%
Fraktfritt på alla julsaker året ut!
Läs gärna index så ser du vad som är på gång o säg till om du är intresserad av något direkt så ordnar vi det!


Det var nog det viktigaste, nu hoppas jag på lugn o ro så att jag kan komma igen o få jobba ifred ett tag.... Jag ser också fram emot en händelselös vinter för egen del o lagom väder :) - idealvädret är runt -5 grader, lite snö o massor med frost i alla träd.... o lite mer snö kring julhelgen.

Lämnar er för nu med ett par bilder på de kit ni kan tävla om på Facebook!!

Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar