söndag 22 februari 2015

Omgjord ask.....





Denna ask började jag med, kul att återanvända saker!

Jag har använt mig av Designer Cardstock som heter "Firework Flower"
från Rocket Red Glare Collections när jag "klädde" på asken. 
Ett underbart papper i grå/beige med diskret mönster.
På locket har jag tagit Duflex från Charlies Ark "Sharing a special moment"
Lite pillrigt men resultatet är så fint, skimmar underbart i guld och grå med 
lite koppar inslag samt lite pastell detaljer.
Satte även dit en liten blomma från Petaloo Chantilly Collection - 
Velvet Hydrangeas-Blue samt ett glittrigt band runt locket.
Passar säkert mitt barnbarn Melanie, att lägga sina örhängen i!!

Ha en underbar söndag!!
Kramizar Kate (K8)

Alla tillbehör hittar ni givetvis i shopen!

1 kommentar:

  1. Så fint när man kan se hela asken Kate! Läckert blev det tycker jag. Tack!!

    SvaraRadera