lördag 12 december 2015

Same procedure as last year......

Ja, det kan bli tjatigt men så ligger det till - med alldeles för mycket kvar fortsätter jag nu på obestämd tid med MarMilS. Allt är alltså som vanligt.... i stort sett. Nu fokuserar jag på att få bort materialet till kort o scrap i första hand. Lite i taget får det blir - men det är trots det fortsatt rabatt på det övriga hobbymaterialet. Decoupagepapperen mer eller mindre skänker jag bort - kan dock inte bjuda på portot, färg- o medialagret har börjat torka så det ska gås igenom - efter det beslutat jag vilka färger jag fortsätter att satsa på - för måla - det kommer vi alltid att göra här! Men håll utkik efter färgerbjudanden! Keramiken ska bort men det får ta sin tid. Vitt porslin till målning ska bort - bra priser blir det där också! Tänk på att du kan fynda porslin som du kan använda direkt som det är eller behandla på andra sätt!!! Tallrikar, vaser, koppar mm.

Ni når mig säkrast via mail - våra telefoner är aningen osäkra tyvärr.... men svarar gör jag!

Vill tacka dem som bidragit till att hålla bloggen igång 2015 - främst Pippin förstås - skulle vara helt förlorad utan henne - dig - ! Stor julkram till dig Pippin! O då är det bara att önska alla er andra som är trogna besökare på blogg - som sagt - vi tuffar vidare :) (jag hoppas ni kikar in även nästa år) en så Fin Jul som ni vill ha den! Att alla blir nöjda o mätta på god mat :)!

Så GOD JUL Martina <3 O så gott Nytt År förstås........................ Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar