söndag 27 mars 2016

Ovanligt o lite tidigt avslut på just den här bloggen!!!

Aktiviteten har avstannat efter att Google vänt upp o ner på precis allt! Hur jag lyckades komma in här vet jag inte o kanske är det det sista inlägget...

Tack alla ni som hängt med, alla som bidragit genom åren men i första hand min solida klippa Pippin! Utan dig hade den här bloggen avstannat helt för länge sen!!

Det var trots allt på något sätt ännu ett tecken på att tiden för avslut är här. Eftersom det hela iaf kom lite plötsligt o jag inte vet om jag lyckas göra fler inlägg måste jag lämna er i ovisshet. Det jag vet är att shopen stänger 31 maj. Det har inte varit kö dit alltså märks det nog inte så mycket. Hemsidan är fortfarande oviss men kommer troligen att försvinna. Då återstår bara FB... jag ändrar inget där nu utan vi får se hur allt blir. Alla är välkomna med förslag o önskemål!!!!

Min "lergummemailadress" blir kvar, den är även privat, alltså skriver ni dit! Har fortf. lyckats att ha kvar min vanliga gamla mobil men det blir säkert byte rätt snart. Hur det blir med numret vet jag inte heller just nu men vi har kvar den fasta linjen så 054-573929 funkar - faktum är att jag föredrar det... men men det är många "apparater" som sjunger på sista versen - behöver nya telefoner till den fasta - går de ens att köpa längre?

Verkligheten ser ut så här: jag tar bort företagsbiten o BG-kontot. Dock har alla saker inte försvunnit direkt... man får väl hantverka fortfarande väl? Så här finns fynd att göra! Det gick bra före shopentiden så det får gå nu också - bara man bjuder till lite :)

Jag hoppas ni tar en titt på FB-sidan som heter MarMilS Hobby & Design - i dagsläget. Låter allt jobbigt? För mycket info på en gång? Jo, det är helt riktigt men som ni såg passar jag på o eg har jag informerat om det mesta tidigare...

Skulle vilja sätta in en fin bild men tänk om jag "ramlar ut!" Ni får klara er utan... :( men ni har mitt hjärta - det hoppas jag ni vet :) <3 Tycker ni någon viktig punkt fattas vet ni vad ni ska göra - MAILA, RING el prova FB-sidan!!



Avslutar med en önskan om en fin fortsatt påsk o så kommer Valborg också - känns nästan lite lyxigt? Det finns ett erbjudande ni inte får missa - extra många procent månaden ut o mer info i shopen.


Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar