måndag 21 maj 2012

Fortsättning på minialbumet.

För några veckor sedan visade jag mitt påbörjade album, men de sista bilderna ville inte samarbeta riktigt. Därför visar jag nu det färdiga resultatet:
På framsidan är ett utav mina favoritkort på mina killar. I hörnet är blommor och ringarna har fårr olika sidenband.

I en av ringarna hänger en chipboardmuffins.

Sidorna i albumet är utformade på liknande sätt. Båda sidorna på ett uppslag har en stor bild somsitter på en matta av vit cardstock.

I vänstersidans ficka satte jag tre små tags som jag gjort av cupcakespapperet. På baksidan satte jag foton.

Till högersidans ficka gjorde jag en stor tag som jag dekorerade med en tygtejp med cupcakes.

På ringen på insidan fäste jag en chipboard till. Den kommer få ett foto eller text på sig.

Några sidor i albumet sparar jag till nästa bebis som kommer om några veckor. Då har jag alla mina godingar i ett sött album.

Allt material finns  i Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar