lördag 1 juni 2013

Äntligen sommar!!!

Otroligt nog har det redan hunnit bli sommar - både enligt almanackan OCH - helt otroligt - även bokstavligen!!! Det är bara att hoppas att det fortsätter som det börjat - fast idag har ett rejält åskväder snurrat omkring oss o värmen har verkligen varit i topp. Men mer än dunder blev det inte o i skrivande stund är det ett alldeles speciellt ljus utanför fönstret - jag kan också se en dubbel regnbåge på andra sidan Klarälven o vad jag förstår har inte vädret varit så snällt överallt - översvämning i Göteborg o fler tornados i Oklahoma - vi är lyckligt lottade här i vårt hörn av klotet - det är många otrevliga väderfenomen vi slipper oroa oss för...

Här nedan kommer två bilder tagna idag - båda blomsorterna har fått mer livsglädje av solen som nu når dem - den ena sorten är inte så önskad medan den andra gärna får breda ut sig mycket mer - lustigt också att de tillsammans har de svenska färgerna - lilla blåaste ormögat o stora gula soliga maskrosen - de får illustrera livets oväntade kontraster i all sin enkelhet när det snart är nationaldag.

Vill också påminna om "Sverigepaketet" som är så aktuellt det kan bli vid den här tiden o ta er också en titt på de övriga erbjudandena i shopen - du kommer inte att bli besviken vilket kit du än väljer - det törs jag lova! Jag vill också passa på att säga att det under maj månad var 2 år sedan den här bloggen startade - vart tog den tiden vägen? Jag tackar mina fantastiska DT-tjejer som har jobbat hårt o troget skapat massor av fina alster som jag hoppas ni tyckt om lika mycket som jag o blivit inspirerade i ert eget skapande. Jag är också väldigt glad över er som troget följer oss - stort tack till er! Vi fortsätter att lägga in nya kuliga/fina/söta ting även under sommaren - numera har vi som ni redan vet inget schema utan det blir när det blir så fortsätt att kika in. Shopen har öppet hela sommaren - både den på nätet o den här i huset - har du vägarna förbi Karlstad i sommar hoppas jag du tar dig tid att komma o besöka oss - bara ring före! Alla är varmt välkomna - o glöm inte att här finns så mycket mer än på nätet.

Ha en skön söndag allihop!




Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar