fredag 21 juni 2013

Önskar också glad midsommar!

Jaha, då har vi redan kommit till dagen då ljuset vänder - ofattbart hur fort det går!

Hakar på Pippins hälsning till er alla - hoppas ni slipper regn var ni än är!

Jag vill också säga att vi som vanligt har öppet hela sommaren - lagerrensningen är i
full gång fortfarande o nu börjar det märkas att lagret minskar :-) - så jag har brutit
mot mitt inköpsstopp o tagit hem lite nytt bling från ZVA som jag inte kunde motstå...
Dessa varor får en egen grupp o där gäller normalpris eftersom det är nyinkomna varor.
Kommer in under helgen/början på nästa vecka.

Jag har också plockat in fler varor i shopen lite här o där o på dem gäller rabatten.
Lägger till ett par bilder på vad man kan göra med naturpapper - klippte ut rundlar i
alla färger o en del använde jag till att göra lite pynt med olika bling på, jag har
också stämplat på en del papper före klippningen - då är virvlar o andra slingrande
motiv användbara. Här kommer också mönstersaxarna till användning!

Välkommen med din order eller fråga!


Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar