söndag 6 oktober 2013

Andra varor i shopen!

Nu har jag tagit bort varor som kändes inaktuella när vi går mot mörkare tider o bytt ut dem mot andra. Två nya grupper blev det - Höst & Halloween (där gäller 30%) samt "Julshopen" där jag bjuder på halva priset. Eftersom det också snart är dags för höstlov o Halloweenfirande har jag gjort ett lite pysselkit till Halloweenfesten - bild nedan. Det är också så att oktober numera är den rosa månaden o jag har också gjort ett rosa kit - bild nedan även på det. Kitet kostar 100:- och hela summan (utom portot) går till Cancerfonden så köp!!! Som alltid är det mycket för pengarna - något mina kunder o vinnare av den lilla tävlingen kan intyga :-)... Julshopen är ännu ganska tom men det kommer in varor varje dag o när oktober är över kommer även vissa av de varorna bytas ut så vänta inte för länge med din beställning av dessa varor!


Marmils Webshop

En bra vecka önskar jag er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar