torsdag 31 oktober 2013

Långhelgsdags....

Oj vad veckan försvann! Eftersom det är höstlov här den här veckan har jag haft fullt upp med telningar i olika åldrar - inkl vuxna förstås - som målat o målar målar - har ju kvar en hel del kallmålningaskeramik o nu kom den yill pass igen efter ett ganska långt uppehåll. Men jag är inte van dessa målardagar längre - oj så styggt det tog på min lilla ork! Därför har paus i shopen blivit längre än jag trodde men det är på gång igen slutet av helgen o under kommande vecka - sen är det nog knökfullt men jag kommer att fylla på de artiklar som säljer slut med nya så att det är konstant fullt så kika in lite då o då!! O så tänder vi ljus för alla dem som inte finns hos oss längre men som för alltid bor i våra hjärtan.... kram på er alla!



Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar