lördag 8 mars 2014

Liten uppdatering om läget


Förstår att ni kanske undrar... tiden har gått fort o situationen här har tyvärr dragit ut på tiden. Jag mår bättre men är fruktansvärt sliten o vill gärna lägga in fler produkter innan jag öppnar igen, tog bort mycket före jul. Det ska in vanliga 30x30 papper, en del har aldrig legat inne, Dufex av olika slag - har gjort ett undantag där o faktiskt tagit hem några nyheter - bl.a. dekorativa fjärilar enligt ovan! Finns en hel del blommor o brads som inte heller varit visade. När det kommer till blommorna har jag hittills haft blandningar i första hand men ska lägga in exempel på några olika förpackningar ifall ni kanske föredrar det. Också en del bokmärken finns som inte varit utlagda. Jag får se hur långt jag kommer innan jag tar bort julshopen - den får ligga kvar om det går o där kan man fynda. Laura Ashley serierna har tyvärr inte gått bra vilket är synd eftersom de är fina när man ser dem i verkligheten. Därför avvaktar jag med att lägga tillbaka dem men de finns så låt mig veta om det finns intresse. 60% gäller fortfarande på all LA. Ett preliminärt datum för öppning är idag måndagen den 17 mars. Givetvis blir det också några nya erbjudanden så välkommen åter!!

Martina

Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar