fredag 13 juni 2014

Sista dagen på årets studentvecka

En välfylld vecka lider mot sitt slut. Tyvärr har det i år varit alltför många som råkat ut för olyckor som inte borde få hända... förhoppningsvis lär man sig något av detta o höjer säkerheten till nästa år. Själv hade jag fullt upp igår - jag har vissa år turen att min födelsedag infaller på samma dag som studenten vilket är jättetrevligt. O jag får alltid tårta! Igår firade jag hela dagen i strålande sol - 3 st studenter på vår gata, alla tre har jag känt sedan de var små o sett dem utvecklas till underbara unga människor. De har en hård framtid framför sig... men något säger mig att de kommer att klara sig bra alla tre. Så nu måste jag förstås visa korten jag gjorde :). O så märkte jag att jag missat ta kort på det ena... typiskt - enda flickan. Har nu fått kort på kortet :-) - här kommer det....




Önskar er alla en trevlig helg - vi hoppas vädret står sig!!

Marmils Webshop

2 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen i efterskott! Fina kort du gjort.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Firade hela dagen med alla studenterna haha! Massor av tårta fick jag också! Roligt att du gillar korten, hade ingen inspiration alls men kommit igång lite nu. Ha det gott!

      Radera