torsdag 19 juni 2014

Glad midsommar!

Oj vad tiden går - helt plötsligt är det midsommar! Hänger inte med alls... hoppas vädret inte blir så illa som de har spått... fast det är ju väldigt torrt så lite behövs det. Efter att dungen i hörnet av gatan delvis fälldes häromåret har det varit tråkigt där men så förra året efter mycket om o men sådde kommunen något. Det har visat sig vara en blomsteräng! Otroligt att vår tråkiga o tröga kommnun tänkte så långt... aldrig trodde jag väl att jag skulle få bo vid en äng där det växer bla vallmo!! Min absoluta älsklingsblomma.... Jag har haft fullt upp sen jag piggnade på lite - mycket som blivit uppskjutet, studentfirande, diverse handling o andra ärenden... få Boscos klor klippta o köpa foder inte minst! Därför har det inte hänt så mycket i shopen, några få nya varor har kommit in o de ligger inne. Jag har tex köpt in titanknivarna till Fiskars skärmaskiner - de ska hålla längre. Jag har också genomfört några försäljningar via Facebook - där har jag kunnat visa bilder med fler saker på där man kan välja vad man vill ha o det funkar utmärkt så ta gärna kontakt där! Har börjat fota mina stickers mm som passar att lägga ut där, med flera olika på varje bild. Kanske bara finns en eller två av varje - enklare så. Vi håller öppet hela sommaren som vanligt men oavsett om du har vägarna förbi på semestern eller bor häromkring är det alltid säkrast att ringa innan!! Ni som rör er i trakten på er semester är välkomna att besöka vårt välfyllda hus!! Tar inte kort tyvärr... Mer info har jag inte för dagen utan önskar alla en glad midsommar o lämnar er med en bild av min favorittavla :).


Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar