söndag 5 april 2015

Lite påsk- och vårinspiration

Hej alla! Det var ett tag sen som jag bloggade här, men jag tänkte nu visa mina senaste alster för Marmils. Först och främst en påskhälsning i form av ett kort samt ett tillhörande ägg.


Lagom till Alla hjärtans dag gjorde jag också ett par Valentinkort, som du kan se här nedan.



Här nedan en lite väska som jag altrat. Den innehöll tidigare miniparfymflaskor, men jag tyckte att den var så söt så jag klädde den med lite fina papper  och dekorerade på framsidan. Även insidan blev klädd.



Jag avslutar här med ett par Dufexkort. Motiven är otroligt vackra i verkligheten, svårt att visa på fotografier. Många av oss, även jag, har många nära och kära som fyller år så här på våren, så jag har tänkt på dem när jag gjorde korten.



Det var allt för idag, återkommer snart med nya alster. Tills dess, glöm inte bort att kolla webbutiken för allt fint som finns. Om det är nåt du saknar, kontakta då Martina och har hon det du saknar hemma så kan du vara säker på att hon fixar till det till ett bra pris. Länk till shopen finns här nedan.
Marmils Webshop

3 kommentarer: