tisdag 27 december 2011

Äntligen dags för den riktiga mellandagsrean!

Julrean går nu mot sitt slut och vi erbjuder följande höjdpunkter under de kommande dagarna: nu 60% på alla julsaker, 20% på övriga produkter, 50% på kvarvarande cricutkassetter o så finns förstås våra kampanjer o utvalda varor kvar ett tag till! Dessutom nya presentkortspriser så välkommen in o fynda - det är först till kvarn som gäller o många saker har jag få ex av.

Som vanligt dras rabatten av på din order och de olika erbjudandena kan inte blandas. Porto tillkommer också o tänk på att det kan ta några extra dagar att få iväg din order nu men jag gör mitt bästa! Så fort din betalning inkommit går paketet iväg. Hör av dig om du har frågor - jag hör av mig om jag är osäker på något gällande din order. Varmt välkomna!

Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar