torsdag 1 december 2011

Lite blandade julalster

Då var det min sista dag att blogga för den här gången.
Först ut denna gång är ett litet kort med mönsterpapper från g.c.d.
På detta har jag bara satt lite band, en rosett och en snöstjärna.

Sedan har jag knåpat ihop en tändsticksask med samma mönsterpapper.
På den satte jag på band och en brads. Jag gjorde sedan en liten "tag" där jag placerade en söt tomte i metall , en julblomma och lite HoHoHo ;)

Här ser ni den söta lilla tomten. Den lilla julblomman passar perfekt till julen.


Det sista jag ska visa er är ett Dufex kort. Dessa är verkligen livfulla och härligt glittriga.
Själva kortstommen är färdig så det är bara att dekorera på den.
Jag placerade en gran i Dufex på kortet och under detta satte jag guldigt papper.


Här är Dufex granen i närbild. Det är svårt att fotografera detta material så de är ännu finare i verkligheten.

Ha det så gott // Annika

Marmils Webshop

1 kommentar:

  1. Så fina kort du gjort, Annika! Jag är väldigt förtjust i Dufexmotiven. De är så juliga.
    Kram

    SvaraRadera