måndag 19 december 2011

Till er som besöker bloggen

From idag har jag gett mitt duktiga DT lite ledigt fram till nyår då vi är tillbaka med lite fräsch vinterinspiration - annars kan ju vintern kännas lite lång efter helgerna.... MEN - det är fritt fram för den som vill att lägga in ett alster så sluta inte att kika in - jag är så glad att så många vill se vad vi gör o hoppas verkligen att ni fått lite inspiration under de månader bloggen har existerat.

Jag vill också passa på att önska er en riktigt god jul och ett fantastiskt nytt år o glöm inte att ni är varmt välkomna både här och i shopen! Shopen är f.ö. öppen under helgerna men det kan ta någon dag extra innan din beställning kan gå iväg - ja alla vet ju hur det är på jul, massor av post som ska hanteras, röda dagar osv. Men - kika in - jag kommer säkert att hitta på något erbjudande i mellandagarna...:-)

Hoppas ni alla får det ni önskar er och får uppleva en fridfull helg!

Martina


Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar