onsdag 14 mars 2012

Grattis kort

Då var det min tur att blogga igen. Den här gången har jag fått hem underbara 8*8 papper från
DV, eastern blooms. Dessa papper går i beiga, vinröda och rosa toner.
På ett av pappren är det små söta fåglar med kvistar och det passade perfekt på ett grattiskort.
Eastern Blooms från DVEastern Blooms från DVSjälva stommen går i en vinröd färg som "fångar upp" färgerna på blommorna.
Här ser ni en närbild på utsmyckningen. Jag valde att sätta på både klisterblommor och en "vanlig" blomma med härlig blingeffekt.
Som vanligt har jag satt den utstansade grattis "skylten" på 3D kuddar för att få volym.
Jag har oxå använt ett sammetsband i beigt längs med mönsterpapper och stansat papper. Dessa band är verkligen underbara och är ännu vackrare i verkligheten.
Ha det så gott och titta in senare i veckan så ska jag visa upp mera som jag skapat// Annika

1 kommentar: