söndag 18 augusti 2013

Bilder på vinst "vårkit"

Så där - nu börjar det ta sig. Nedan finns exempel på vad man kan få
i sitt paket. Först o främst finns där hela "Wild Blossom" serien från
DV som jag tycker känns som vår i färger o motiv. I serien finns förutom
papper också 3D motiv med bakgrundark, brads, chipboard och självh. band.

Utöver det finns det cs, andra papper med vårkänsla, självh. papper, bl.
naturpapper, Dufex av olika slag, 3D papper m älvor, blandade stickers,
brads, bling, band, 3D kuddar, glue dots 3 olika blad, limpenna, dubbelh.
plast som man exvis kan ha till glitter o sammettsglitter (finns med i
liten burk), mmossgummi, filtdeko, bokmärken, glitteralfabet, blommor o
löv, hattnålar, rub-ons mm. Både Alla hjärtans dag samt påsk infaller under
våren o det har jag också tagit med på ett hörn. Ett litet stämpelkit finns
med i varje paket. Det är små neutrala men användbara motiv, en hel del är
ord eller fraser (på engelska). Även stämpeldyna i passande färg kommer med.
Dynorna är - som jag skrivit i shopen - inte helt fräscha - det är omöjligt
för mig att hålla ett fräscht sortiment - de få gånger jag köpt lösa dynor
för eget bruk har dessa tyvärr ofta varit torra - tror inte jag är ensam om
detta problem som jag löst som så att jag inte tar betalt för dem och vill
man ha en så duger de utmärkt till infärgning av kanter o embossade detaljer.



Försöker plocka alla årstiderna parallellt eftersom det ska göras två ex
av varje. Kommer att skicka ut det som är klart allteftersom vilket betyder
att Maritha får sin vinst först och - lite orättvist o ironiskt blir Sofia
som vann 1:a pris - ett årskit - sist ut - hoppas det går bra ändå o att ni
kommer att gilla det som kommer.

Nu har ni fått lite info om vilken typ av produkter som finns i vinsterna o
jag hoppas att ni kommer att tycka om kiten. Medan jag plockar kommer det
fram idéer om andra kit - mest de teman som idag finns att välja på i shopen
- tex djur, exotiskt, sport, cupcakes osv. Vi får se - det är upp till er att
tala om ifall det finns intresse för en tävling till i höst. Rent spontant
tänker jag november - då är det mysigt att vara inne o pyssla. Det är också
högaktuellt med julkort vid den tiden, barnen har lov o kanske blir det ett
o annat Halloweenkalas? Bara en idé så...

Ha en bra söndag alla - Martina

Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar