måndag 12 augusti 2013

RÄTT SVAR O VINNARE I TÄVLINGEN!!

Så var det äntligen dags att avsluta lilla tävlingen. Kl 15.00 drog min mor vinnarna. Först ska jag dock tala om rätt svar:

1) MarMilS startade mycket riktigt år 2000 = C

2) Bloggen drog igång i april* = B

3) LA som står för Laura Ashley är mest känd för sina textilier = C

4) Räven finns inte som brads (tyvärr) = A

5) Mitt alias i blogg o forum är Pappersdamen = B

*) hade även godkänt maj då en deltagare hittat den uppgiften men detta alla hade svarat rätt

Det som blev utslagsfrågan var mitt alias. Jag försökte på alla sätt hinta att ni kanske skulle ta en andra titt o skicka in fler svar då denna möjlighet fanns men tyvärr hjälpte det inte... "lergumman" är endast min hotmailadress o det var inte den som efterfrågades...

Men stort grattis till vinnarna som kommer här:

1:a pris (helårspaket) Sofia Nilsson

2:a pris (vårpaket) Maritha Johansson

3:e pris (sommarpaket) Annelie Gustavsson

4:e pris (höstpaket) Annelie Gustavsson

5:e pris (vinter/julpaket) Michaela Leijonberg

6:e pris (fjärilskit) Annelie Gustavsson

Ni har nu lite saker att vänta på - mail kommer! Grattis igen! Där kan man se att det lönar sig att delta flera gånger - hoppas ni fått blodad tand så kan vi köra en ny tävling framåt jul om intresse finns. JAg hann tyvärr inte att plocka ihop paketen o lägga ut på bild men jag kommer att fota dem innan de går iväg så får alla en hum om en del av vad som finns att vinna nästa gång :-)!

En fin vecka o tack till alla som ville delta önskar jag er!
Martina


Marmils Webshop

4 kommentarer:

  1. Så himla roligt! Är superglad! Ska bli så spännande att se kitet! Tack så mycket! Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Men oj, detta var ju nästan pinsamt, vinst på alla mina lotter, tusen tack!!

    SvaraRadera
  3. Varsågod båda två - ni har gjort jobbet :-)!

    SvaraRadera