lördag 31 augusti 2013

Sista vinstkiten snart klara!

Så var det äntligen dags att plocka de sista kiten. Jag har plockat parallellt även nu eftersom det utföll så att det bara är två vinnare kvar. En till tre olika vinster o en till förstapriset som är ett helårskit har jag tagit sommar o höst samtidigt - dessa vinster går lite i varann men jag har som vanligt försökt att få till det så att det ska vara matchbart i den mån det går. Nedan kommer några bilder där jag fotat i omgångar o bådas vinster syns. Bortsett från CS o lim/kuddar mm så finns det gott o blandat med i paketet. Mönstrade papper i olika storlekar (8x8 Eastern Blooms, självh band samt chipboard), 6x6 Abstract (inga tillbehör)är prov på DV papper. 30x30-serierna Abstract (känns höstig i färgerna inga tillbehör till denna), Charcoal (inga tillbehör till denna heller o förutom vitt, svart finns också en gråblå färg), A hint of pink (mycket svart o vitt även här men också beige samt riktig rosa, till denna finns det självhäftande band). Till sist finns Aqua som är somrig o fin (vitt, ljusgrönt samt olika nyanser av lila o ljusblått - tyvärr inga tillbehör). Man får en hyfsad uppfattning om dessa papper. Finns fler serier som får komma med i nästa tävling :-)! Sommarkitet har semestertema, hösten är en del löv förstås men också Halloween. Har delat en del 30x30, sen finns det vellum, bakgrundspapper, naturpapper samt blandade papper i olika färger, struktur samt storlek - dessa kan man beställa (ska försöka få ut lite bilder). Sen ska man ju dekorera o då finns det lite av mycket också där är meningen att få ut så mycket som möjligt o prova på. Blandat materialdeko som filt, mossgummi, rub-ons, chipboard, charms, dew drops, brads o eyelets, 3D topers, alfabet, stämpelset, färgdynor till kanter, sammetsglitter o glitter, bling bling, plast, tags, epoxy, puffs, en del texter o andra die cuts, bokmärken, glitterpapper, gem, Dufex (kartong, stickers, 3D), band - även självhäftande - o så blommor o löv.


Återigen säger jag att allt inte syns - finns flera saker i varje påse eller plastficka men jag hoppas att Sofia o Annelie kommer att vara nöjda med sina vinster :-). Hoppas också att det händer lite mer i shopen för snart är det dags att börja byta ut säsongsvaror till höst/vinter/jul så passa på! Har också redan funderat lite kring en tävling till - ni som inte vann den här gången kanske vill ha revansch!? Priserna kommer att vara kit även nästa gång o jag har redan några "klara" i tanken. Ni är också alla välkomna att bidra med förslag o önskemål. Vår lagerrensning (30%)fortsätter liksom våra övriga erbjudanden. Så många nyheter blir det inte - har ont om plats... men det kommer en del blommor från Petaloo under september. Jag vill också påminna om att här finns "riktiga" italienska decoupagepapper i massor - har sett att det är på gång tillbaka - se dessa bilder som exempel:


Så fint kan det bli! Spara några fina askar o/el burkar o piffa upp dem - har du också varit flitig o tillverkat egen saft, gelé eller annat har du en fin gåbortspresent i ett nafs. Här finns också allt du behöver för att fästa papperen, vill du ha en sliten look kan du crackelera osv. Mässan i oktober närmar sig med stormsteg - jag är inte med (har tyvärr ingen ork att sätta igång med detta längre, vore kul annars...) men jag tänkte redan nu passa på att säga att jag kommer att ha någon form av mässerbjudande så kika in i shopen - för er som bor i stan o för er som åker hit för att gå på mässan hoppas jag att ni tar er tid att komma ut till oss o fynda i den fysiska butiken. Det gäller att ha framförhållning :-)! Mer info om detta kommer när det är dags här på bloggen.

Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar