söndag 6 juli 2014

Sommar, semester o jul(i)rea!!

Nu tycker jag det är dags för en liten rea igen. Julshopen är tillbaka under juli månad med 50% på alla varor där - givetvis gäller de övriga erbjudandena också! Tiden räcker inte till för mig - så mycket jag vill visa i shopen men får vara realistisk - kommer inte att hinna med. Har fått in lite fler papper dock, började med lite temapapper o tillbehör. Fortsätter närmast med sommarrelaterade produkter. Har också lagt in några "översiktsbilder" på LA-sortimentet samt cardstock o det tunnare enfärgade papperet från DV. Ser ni något intressant där = hör av er!! Jag reserverar mig för ev fel o att varor kan ta slut eller att det kan bli missförstånd. Alla order behandlas i turordning. Har du vägarna förbi är du välkommen in! Ring före - för säkerhets skull. Ser på bla FB mm att flera stänger ner men också att nya butiker fortfarande ploppar upp - man undrar lite hur marknaden egentligen ser ut när så många scrappare både har köpstopp o säljer sina egna saker för nästan ingenting... vem handlar allt det nya till fullpris?? Det är bara att gratulera de butikerna. Nåja - nu är det dags att säga det - även jag lägger ner. Efter 15 års kurser, mässor, maror o försäljning av gott o blandat hobbymaterial är det dags att ta ett steg tillbaka. Kroppen har länge sagt ifrån... Vid årsskiftet går MarMilS i graven men hela hösten (eller så länge det finns saker att sälja!) är det utförsäljning av allt som finns - inte bara scrapmaterial - sprid gärna vidare om ni har kompisar som kallmålar, gör decoupage mm (tack!). Redan nu har jag oslagbara priser på mycket - kolla i shopen! Ser du något du vill ha o hittar det bevisligen billigare någon annanstans kanske jag kan anpassa mig. Ha i minnet att det alltid lönar sig att handla mer men tyvärr kan jag inte erbjuda fraktfritt - det är antingen eller o jag har alltid valt stort men begränsat utbud, låga priser, morötter samt hög servicegrad - gör så gott jag kan för mina kunder utifrån mina förutsättningar o ibland begränsade datakunskaper :). Hoppas vi hörs o ses o ha en trevlig sommar allihop!!


Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar