söndag 21 december 2014

God Jul med erbjudande!

Idag är det den tredje advent o julen står bokstavligen för dörren. Därför vill jag passa på att önska er alla en riktigt God Jul o Ett Gott Nytt År! Jag hoppas vi ses 2015 o önskar gamla o nya kunder varmt välkommen! MarMilS firar 15-årsjubileum 2015 o det kommer vi givetvis att fira ordentligt! Jag o min trogna DT/inspiratör Pippin o vår nya inspiratör K8 kommer att bjuda på kul idéer o fina erbjudanden hela året! Jag vill också passa på att än en gång hälsa K8 Kate välkommen o önska både Pippin o K8 en fantastisk julhelg!! Stort tack för i år - ser fram emot nästa år med spänning! Jag tjuvstartar jubileumsfirandet med ett litet julerbjudande som gäller tom julafton. Nellie Snellens Pointsettia samt Christmas Tree 2 nu endast 100:- (120:-) resp 80:- (95:-), så länge lagret räcker! Det blir en jul nästa år också så passa på att inhandla dessa fina dies nu! Jag bjuder också på ett ännu bättre pris på de läckra Wink of Stella pennorna de här dagarna - nu kan du köpa 2 st för endast 110:- (en för 60:- normalpris 67:-). Vår julshop har 55% fram till nyår så du kan fynda ordentligt! Besök gärna den nya Facebooksidan för senaste nytt - https://www.facebook.com/marmilshobby.


Martina

Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar