måndag 15 december 2014

Ny Inspiratör här....

Tänk vad ett möte kan leda till!! 
Var med i utlottningen på Marmils Facebook sida!! 
Det var ett par scrapbooking kit och vann inte men en av vinnarna hörde inte av sig och det blev en ny dragning och då stod det mitt namn som vinnare!!!
 Jippi.... Så fick jag hem mitt paket som var fyllt med godsaker. 
Det hela slutade med att jag nu är en ny inspiratör för Marmils!! 
Här ser ni paketet jag fick och detta är det första jag gjorde av det jag fick!


Ska bli jätte spännande att få vara en del av Marmils lilla gäng!!
Det finns fler bilder på min blogg (på eng)
Där kan ni se lite av vad jag gjort förut och vem jag är!

Lämna gärna ett spår när ni vart här...
 Nu när dagen med stort G närmar sig så hoppas jag ni alla inte stressar för mycket,
 utan att ni tar er tid att njuta och passar på att mysa med familjen!!

Kramiz till er alla och var rädda om er...
Kate (K8)

Här är länken till Marmils Webshop där ni hittar allt pyssel!!

4 kommentarer:

  1. Pippin o jag (Pappersdamen) önskar dig varmt välkommen K8!! Ska bli roligt o spännande!

    SvaraRadera
  2. Tack, skall bli skoj med något nytt!! Och på svenska dessutom!! :-)

    SvaraRadera
  3. Välkommen Kate! Kul att ha dig ombord.

    SvaraRadera
  4. Rolig användning av punchinellan!

    SvaraRadera