söndag 9 oktober 2011

Här kommer ännu några kort med material från Marmils Webshop. Även dessa är från serien Connomara av Laura Ashley.



Här har jag klippt ut några av blommorna i pappret och fäst de med olika höga 3-D kuddar, har även stansat ut lite bruna "stjälkar" som jag tyckte stämde bra ihop med pappret...




Detta kort gjorde jag till brudparet jag nämnde om i förra inlägget... Extremt "enkelt" kort, men visst vart det "elegant"? Det syns nog inte men pappret är flockat, vilket ger en extra effekt på kortet. För att förstärka hjärtat som finns centrerat på kortet, tog jag lite glitterlim i innerkanten.


Ha det gott i höstrusket, visst är det perfekt pysselväder? :)

2 kommentarer:

  1. Jättefina kort! Gillade verkligen hur du skapat "rymd " i blomkortet

    SvaraRadera
  2. Fint! Laura Ashley-pappren är verkligen härliga.

    SvaraRadera