torsdag 27 oktober 2011

Kort till pappa!

Det är snart Fars Dag så jag passade på att göra några kort passande till en pappa och med vackra papper som jag låter spela huvudrollen.
Det första kortet har ett otroligt läckert papper med döskallar och härligt metallisk lyster som passar perfekt till en lite tuffare pappa. Jag stansade ut texten Grattis så man kan använda kortet antingen till Fars Dag eller som ett födelsedagskort. Dekorerade med några fina blommor i passande färg.
Till det andra kortet använde jag ett otroligt vackert papper med blommor i fina färger och med glitter på. Jag låter här pappret spela huvudrollen och använder väldigt få andra dekorationer. Bara ett band som jag satte bokstavsstickers på. Jag satte också brads i mitten av blommorna för att få lite dimension.



Som vanligt finns materialet hos Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar