lördag 8 oktober 2011

Laura Ashley...

Här kommer ännu några "enkla kort" från mig, med papper från Laura Ashley - Connemara, helt underbara papper, några är flockade och man vet inte riktigt om man törs klippa och skära i de... Men jag provade och här kommer några av resultaten...


Förutom de vackra papprena finns därutom vackra dekorationer i form av "stripes" och stickers, i korten här ovan har jag använt några av de dekorationerna... Till det översta kortet har jag använt 2 olika papper från serien samt en klisterdekoration som matchar papprena... Till kortet nederst har jag använt en liten bit stripes och en matchande dekoration.

Imorgon kommer "the grande finale" då kommer jag visa två kort som jag blev riktigt nöjd med! :) NU ska jag iväg på bröllop, så nu ska jag göra mig iordning!

Tjingeling!


Marmils Webshop,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar