lördag 22 oktober 2011

Tidsbrist....





Så var det åter min tur - oj så tiden rinner iväg! Eftersom jag lägger in nya varor i shopen (snart är det dags för nya erbjudanden så håll utkik!!) så har jag inte hunnit göra något Halloweenkort såsom jag hade tänkt varför jag istället passar på att puffa för vårt fina Halloweenkit istället - hoppas det ger lite inspiration! Jag hoppas jag blir någorlunda klar med shopen under helgen. Info kommer på hemsidan, här samt på forumet som vanligt - tänk på att jag har mycket saker (långt ifrån allt är inlagt men nu har jag prioriterat julsakerna) men inga mängder av varje så det blir först till kvarn! Det är också anledningen till att jag delar upp så mycket - dels för att det ska räcka till fler men också för att det är ett bra sätt att testa nya saker utan att bli ruinerad o sen stå där med något man kanske inte blev så förtjust i - jag hoppas ni har förståelse för detta och upplever det som något bra!

Jag har också sett över priserna på seten från DV och sänkt priserna - tydligen var mina priser där i överkant - men rabatterna kommer att gälla på de nya priserna förstås! Undrar du något så hör av dig! Jag har tex inte haft tid att lägga in så mycket Cuttlebug produkter men det kommer - under tiden kan du kolla med mig om jag har just det du söker. Ersättningsplattor samt långa plattor finns i lager samt en hel del embossingmotiv.

Ha en härlig vecka allihop! Och tack alla flitiga besökare för att ni finns!!




Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar