onsdag 30 november 2011

Ytterligare julkort

Här kommer ett kort till med de smidiga 6*6 pappren. Detta papper är små mönstrat i rött och grönt.
Jag har fäst glittriga julkule stickers med hål i på ett guldigt papper för att få lite annan färg i hålen. Dessa har jag sedan satt på 3D kuddar för att få djup.
Jag hängde dem sedan i lite sidenband.

Här en närbild på glitterstickerserna.



Här är ytterligare ett julkort i ett lite avlångt format. Jag har stansat en bård på långsidan.
Mönsterpappret med julnoter är från g.c.d.
God jul är skrivet med bokstäver från sei.
Stjärnan är vackert embossad och denna är fäst på 3D kuddar.

Här ser ni det helt ljuvliga pepparkaks paret och det röda sidenbandet jag satt dem på.

Visst är de söta!!

Som vanligt finns materialet hos Marmils.

Ha det så gott // Annika

Marmils Webshop

1 kommentar: