lördag 7 december 2013

2:a Advent Erbjudande

Fortfarande är det tid kvar att utnyttja erbjudande nr 1 men eftersom klockan passerat 18.00 är det dags att avslöja erbjudande nummer 2. För att hinna gå igenom så många artiklar som möjligt har jag den här gången valt att koncentrerera mig på pynt, paljetter, flower soft pulver, glamour dust, flower soft, miniglaspärlor, brads o eyelets, alla pynt av plast/filt/mossgummi/epoxy o bling-bling. För att det inte ska bli för rörigt tänkte jag helt enkelt att för varje 50-lapp (före rabatten) får du välja 1 förpackning gratis av ovanstående så kollar vi tillsammans att vi är överens. Självklart är det du får välja inom julshopen enbart. Verkar det krångligt får ni säga till!

Jag fortsätter med Dufexen men annars är allt inne - en del saker har jag också flyttat till julshopen under tiden den finns så passa på! Fortsatt trevlig lördagkväll o ha en trevlig dag imorgon - kanske blir det någont besök på en julmarknad eller lite julbordsätande?


Dessa bilder är inlagda här eftersom det "bara" får plats 4 bilder per vara i shopen så här är de som inte fick plats där...

Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar