söndag 22 december 2013

Tack för i år alla kunder o besökare!!

Så går ett mycket udda år mot sitt slut o min enda o högsta önskan är att 2014 blir ett bättre år både när o fjärran... Det är vare sig rätt forum eller tillfälle att fördjupa sig i något allvarligt men jag säger så mycket som att jag inte känner igen världen längre - det är inte den sortens värld jag vill leva i.

Men nu till det som ska sägas i dessa dagar! Önskar er alla en riktigt härlig jul o ta hand om er!


Jag är fortfarande inte okay o efter att ha kollat almanackan ser jag att det inte är något idé att lova några före nyår - skulle det bli läge så skickar jag naturligtvis i vilket fall jag hör av mig att paketet är på gång. Det blir lite extra för tålamod o förståelse som jag sagt förut o det står fast. Det går bra att lägga order men vara medveten om förseningen. Det blir också något erbjudande i januari så kika in!

Tack för år än en gång - hoppas ni kommer åter 2014 - hjärtligt välkomna!

Martina




Marmils Webshop

2 kommentarer:

  1. En riktigt God Jul till er också! Hoppas vi hörs igen till det nya året.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart gör vi det - hör av mig - snarast! God fortsättning!

      Radera