måndag 2 december 2013

"Close Call"

När jag skrev senast visste jag inte att dagen efter skulle bli så dramatisk. Mamma hade tagit fel på dag o vägrade tro mig - fick ta hjälp av vår underbara granne igen. Sen gick det otäckt fort - samtidigt ringde telefonen o det var gammal kollega till mamma o vän till oss - så hon kom förbi, vi ringde 112, iväg till aktuten. De tog en massa prover o röntgade både här o där. Hon kördes upp till IVA o där fick jag lämna henne... det var inte roligt att komma hem. Stockars Bosco - har fick säkert flashbacks från förra gången. I alla fall kunde de konstatera att hon led av borrelia o det var skönt att höra för det förklarade ju allt det konstiga som varit innan - nu får hon en rejäl coctail av antibiotika o gör framsteg - i fredags flyttades hon till infektion o det är bra. De har bra personal o man får ha med sig både blommor o husdjur på besök :-) Så jag är inte alls säker på att ni fick några mail - om inte ber jag så mycket om ursäkt - men jag fick iväg paketen i alla fall så jag hoppas ni fått/får dem.

Det var det jag ville säga för att förklara varför jag inte verkar ha gjort ett dugg - o det har jag inte heller - inte i shopen i alla fall. Men det kommer! Bara några bilder på Dufex kvar nu.

Ha en fortsatt bra adventvecka!


Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar