söndag 1 december 2013

Första advent!

Tänk att det redan är första advent! Otroligt vad tiden går snabbt. Här uppe i Norrland har vi fått lite snö, men den är ovanligt sen i år. Det blir så vackert med den vita snön mot ljusslingor o liknande man har ute.  Nu är det säkert full fart på julkortstillverkningen i alla scrapvänliga hem, så jag har knåpat ihop ett som inspiration. Jag hade en bit fint julpapper från SEI i gömmorna och hittade lite chipboardfigurer. Tagen hade söta granar på sig och jag stansade ut God Jul från glittrig kartong och limmade dit och sen satte jag fast den med en söt granbrad. Sen hade jag ett gäng pepparkakschipboard som jag tyckte passade i dessa baktider. Lite peeloff bårder och en julblomma och kortet var klart.



Materialet hittar du i Marmils Webshop

1 kommentar: