måndag 29 augusti 2011

Kort till mannen i ditt liv!

Nu är det min (Pippins) tur igen att blogga lite nya alster igen, så jag börjar med några kort.
För det mesta blir det ju att man gör kort till tjejer, men männen måste ju också få kort ibland.
Jag hade väldigt fina papper i mitt DT-paket som passade till en man, så jag gjorde några skjortkort.
På det översta kortet har jag använt skjortvikningen som dekoration på kortet och sen dekorerat även med fint band och lite brads och blommor.
Nästa kort är en större variant av skjortvikningen gjord av det fina rutiga pappret. På bilden nedanför kan ni se hur det ser ut när det är öppnat. Där har jag också stansat ut en oval där man kan skriva en hälsning.

Materialet som jag använt finns förstås hos  Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar