måndag 8 augusti 2011

Snart skolstart

Ja snart är det sköna sommarlovet slut och skolan börjar igen.
I mitt senaste paket från Marmils fick jag papper som passar perfekt för att scrappa skolfoton.

Jag valde att skapa en LO på min son när han började försoleklass, en stor och pirrig händelse.

Här ovan ser ni min LO. Det är papper från bl.a. GCD studios. Jag valde att ha ett mönstrat papper med skoltema till bakgrund.
Ni ser också de härliga klistermärkena som bl.a. utgör titeln school. Jag har även kladdat lite ämnen på bakgrunden med vit penna.


Här ser ni en del av dekorationerna som jag satt på. Den "svarta tavlan"är från ett klisterark med skoltema och passar perfekt att ha till sin journaling. Jag valde att fästa den på en bit rött cardstock (såsom fotot, det andra mönstrade pappret m.m.) för att få mer effekt.
Den lilla "kritan" är en knapp, kul dekoration eller hur!

Som vanligt är allt material från Marmils och ni hittar länken till webshoppen längst ner i inlägget.

Ha det så bra // Annika


Marmils Webshop

1 kommentar: