fredag 5 augusti 2011

Min stjärna

Så blev det åter min tur att skriva efter det långa sommaruppehållet......... kan inte förstå att tiden gått så fort.
Blev så förtjust i detta fina stjärnpapper från SR. Här har jag klippt ut en bit och fäst på cardstock, som man ser har jag även klippt ut enstaka stjärnor från pappret.
Bokstäverna är bokstavsstickers och när jag tog bort de från arket blev det en brun "ram" kvar. Denna klippte jag ut och och de fick bli ordet "Gurra" på LO.
Ville använda de stjärnor som blev kvar och gjorde ett enkelt grattiskort med stjärnbård.
Samma stjärnpapper räckte till ytterligare ett kort.
Har har jag klippt ut några stjärnor fäst dem med 3D för att få lite mera liv i kortet det är tyvärr lite svårt att se på bilden. "Etiketterna" som jag skrivit i kommer också från SR.

Allt material från

2 kommentarer: