lördag 27 augusti 2011

Pappersdamen bloggar





Här är ett exempel på ett personligt kort (hela finns inte med så att personen förblir anonym) som är populärt bland mina kunder, ett berättarkort kan man kanske kalla det? Till dessa kort använder jag A4 kartong som jag mistar, distressar o chalkar kanterna för att sedan binda ihop det med Bian när jag är nöjd. Sedan sätter jag på sådant som är typiskt för personen i fråga. Till detta använder jag också smått tabubelagda färdiga småsaker. Sådana ingår i tex kiten som finns i shopen. Letar du efter något med tema så hör av dig ska jag se vad som kan finnas som passar.

Marmils Webshop

2 kommentarer:

  1. Tackar :-) De är så roliga att göra o de som fått sådana funderar ofta på hur man har gjort... o så är det så enkelt egentligen, tacksamt!

    SvaraRadera