onsdag 6 juni 2012

Fler kort!

Jag återkommer idag med lite fler kort. Nu visar jag några riktigt tjejiga kort jag gjort.
På båda korten har jag Dufex-stickers som glänser så fint. På det översta kortet har jag ett bakgrundspapper med handväskor och jag har dekorerat med filtblommor, en fin fjäril, lite bling, outlinestickers i hörnen och utstansat grattis av glittrig rosa kartong.

På mitt andra kort har jag också Dufex-stickers som motiv, där har jag en spellbindersdie som matta. Bakom detta har jag skurit ut en spellbindersdie av naturpapper i fin grön färg. Bakgrundspappret kommer från Dovecrafts serie Wild Blossom i underbara färger som rosa, orange och limegrönt. Jag har också använt en självhäftande sticker i form av band till mitten och lagt den på en ceriserosa bård som jag stansat ut.


På fredag återkommer jag med mer kort, annars finns materialet hos Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar