onsdag 20 juni 2012

Sommar kort

Idag ska jag visa er ytterligare ett kort.

På detta kort är det ett sommrigt mönsterpapper med vågor på ena sidan och på den andra är det vita prickar. Till detta en cardstock i ljus turkos.



Det blå pappret har jag jag stansat med en punch och sedan var det bara att sätta dit då det är självhäftande, jättesmidigt!

 Här ovan ser ni en underbar liten dekoration med riktig sommarkänsla. Jag har fäst denna på ett grönt band med vita streck längs med kanten.

 Här ser ni bokstäverna från scenic route och ordet sommar har jag skrivit själv.
Bakom ser ni ett blått papper med vågor på. Jag har också satt på bling i en härlig grönblå färg.
Som pricken över i satte jag på ett par flipflop  stickers i knalligt gul.

Ha det så bra //   Annika

Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar