söndag 3 juni 2012

Till sist för den här gången

Med dessa idéer till studentkort säger jag tack för mig för vårterminen men jag kommer att lägga in kort under sommaren så fortsätt att titta in!! Att champagne hör till på studenten är väl inget att hymla om så jag har gjort en mall som man kan använda o göra flaskorna av valfritt papper, alla är ju inte gröna med guldfolie men jag valde de färgerna eftersom de är ganska vanliga. Med mallarna kan välja om man vill ha ett enkelt eller ett dubbelt kort. Jag har gjort ett dubbelt av flaskan. Jag gjorde också andra mallar som kändes användbara, tänkte att man kan ta hjärtat till flickorna o slipsen till pojkarna o hoppas att man inte blir lynchad för det med tanke på den pågående genusdebatten... jag har också vågat mig på att använda svenska flaggans färger både till att prydnaderna och till bandet som ska sitta i (ännu inte isatt på bilden) så att korten kan hängas kring halsen på huvudpersonen. Dessa kort är enkla o man kan skriva på baksidan. Hoppas ni blev lite inspirerade o så hoppas jag att sommaren kommer tillbaka snart... Ha det så gott allihopa och fira lagom :-)! Marmils Webshop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar